Regulamin sklepu

Wersja dokumentu: 1

Data obowiązywania: 17.04.2023

Regulamin, który czytasz, dotyczy prowadzenia konsultacji dietetycznych online, jadłospisów dokupionych po przeprowadzonej konsultacji oraz treningów Nordic Walking i zajęć grupowych nordic walking

Wszystkie usługi dostępne są na stronie internetowej pod adresem: https://dietetykwlesie.pl/

Dla ułatwienia w dalszej części Regulaminu część strony, która umożliwia zakup produktów będę nazywać „sklepem”.

W tym Regulaminie znajdziesz między innymi zasady zawarcia umowy, warunki umowy, postanowienia dotyczące konsumentów czy informacje o sposobie reklamacji i odstąpienia od umowy. Umowa może być zawarta poprzez złożenie Zamówienia na stronie internetowej Sklepu.

Informacje dostępne na stronie Sklepu i w tym Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ale zaproszenie do zawarcia umowy.

Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące treści Regulaminu, skontaktuj się ze mną na adres podany poniżej.

Skontaktuj się ze mnąW każdej sprawie związanej z zakupami i funkcjonowaniem Sklepu możesz skontaktować się ze  mną pod adresem kontakt@dietetykwlesie.pl oraz numerem telefonu +48 692 341 911.
Kto oferuje usługi?Usługodawca  Właścicielem sklepu jest: Magdalena Szymańska, prowadząca działalność: Dieta & Sport Magdalena Szymańska, o nr NIP: 951 202 52 26, pod adresem: ul. Rybałtów 12/44, 02-886 Warszawa
Kogo dotyczy regulamin?Regulamin dotyczy osób, które korzystają z dostępnych usług na stronie internetowej: konsultacji dietetycznych online, treningów indywidualnych Nordic walking, zajęć grupowych Nordic walking w ramach Sklepu. Odbiorcami są zarówno konsumenci, przedsiębiorcy na prawach konsumenta jak i pozostali przedsiębiorcy. 

Wyjaśnienie definicji

Usługodawca: Magdalena Szymańska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Dieta & Sport Magdalena Szymańska, pod adresem ul. Rybałtów 12/44, 02-886 Warszawa, NIP 9512025226 REGON 141141470

Sklep: Serwis internetowy dostępny pod adresem: www.dietetykwlesie.pl

Formularz zamówienia: Formularz służący do złożenia zamówienia na Usługi jakie oferuje usługodawca. Uzupełnienie formularza wymaga dodania wybranych Usług cyfrowych / Usług stacjonarnych do Koszyka, wybrania sposobu płatności oraz uzupełnienia danych klienta niezbędnych do zakupu.

Klient: Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta. Klientem jest podmiot będący osobą fizyczną lub osobą prawną, który dokonuje zakupu Usługi cyfrowej / stacjonarnej. 

Przedsiębiorca: osoba fizyczna lub osoba prawna, prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu Usługi cyfrowej / stacjonarnej zawierając Umowę, a z treści tej Umowy wynika, że jest ona bezpośrednio związana z wykonywaną przez Przedsiębiorcę działalnością gospodarczą i posiada dla Przedsiębiorcy charakter zawodowy.

Konsument: osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca na prawach konsumenta: osoba fizyczna lub osoba prawna, prowadząca działalność gospodarczą dokonująca zakupu Usługi, która jest bezpośrednio związana z działalnością gospodarczą tej osoby, ale z treści Umowy wynika, że Umowa ta nie posiada dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego (np. na podstawie danych o przedmiocie działalności gospodarczej udostępnionych w CEIDG).

Konsultacja dietetyczna online: To usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta jako współpraca indywidualna drogą elektroniczną, w szczególności w postaci rozmowy i/lub wideorozmowy  i ustaleniem indywidualnych zaleceń dietetycznych zakupiona w Sklepie

Jadłospis: usługa świadczona przez usługodawcę na rzecz Klienta w formie jadłospisu, który Klient może dokupić jako uzupełnienie konsultacji dietetycznej online. 

Trening indywidualny Nordic walking: to usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta jako indywidualne spotkanie w Lesie Kabackim w Warszawie, podczas którego usługodawca udziela wskazówek, instruktażu z zakresu uprawiania Nordic Walking.

Zajęcia grupowe Nordic walking:  usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta jako grupowe spotkanie w Lesie Kabackim w Warszawie, w wyznaczonym czasie przez Usługodawcę, podczas którego usługodawca udziela wskazówek, instruktażu z zakresu uprawiania Nordic walking.

Cena: Wskazane w polskich złotych wynagrodzenie wraz z podatkami należne Usługodawcy z tytułu wykonania Umowy przez Usługodawcę. 

Usługa Elektroniczna: Świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r, poz. 344 z późn. zm.), przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem strony internetowej Sklepu. 

Wymagania techniczne: Są to minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep, w tym zawarcia Umowy o Świadczenie Usług lub Umowy tj.: 

  • komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; 
  • dostęp do poczty elektronicznej; 
  • Klient musi posiadać ważny/aktywny adres e-mail, a także w określonych przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych;
  • Wymagania techniczne: dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej: Mozilla, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari.

Umowa: umowa zawierana pomiędzy Usługodawcą, a Klientem za pośrednictwem Sklepu lub w inny sposób, w szczególności poprzez przesłanie Zamówienia na adres e-mail Usługodawcy i opłacenie złożonego Zamówienia przez Klienta, w ramach której Usługodawca zobowiązuje się do przeprowadzenia Konsultacji / treningu / zajeć grupowych, a Klient do zapłaty Ceny. Umowa zawierana jest z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Usługodawcę. 

Umowa o świadczenie usług: Zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, której przedmiotem jest świadczenie Usług Elektronicznych / stacjonarnych udostępnianych za pośrednictwem Sklepu, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

Zamówienie: Oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem formularza zamówienia, zmierzające do zawarcia Umowy na odległość, które jest składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, w szczególności strony internetowej Sklepu, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy dotyczące Konsultacji dietetycznej online / treningu indywidualnego Nordic walking / zajęć grupowych Nordic walking i skierowane do Usługodawcy oraz w ramach którego Klient podaje swoje dane niezbędne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy.

Koszyk: Usługa Elektroniczna udostępniana Klientowi Sklepu polegająca na umożliwieniu mu złożenia Zamówienia Konsultacji / Treningu / Zajęć grupowych, wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi umowami/regulaminami, wyświetlenie podsumowania dot. Ceny poszczególnych Konsultacji / treningów indywidualnych / zajęć grupowych. 

Promocje: Szczególne warunki zawarcia Umowy proponowane przez Usługodawcę w określonym konkretnie czasie, z których Klient może skorzystać na określonych przez Usługodawcę zasadach np. obniżenie ceny Konsultacji / treningów indywidualnych / zajęć grupowych. 

Ustawa o prawach konsumenta: Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 z późn. zm.).

Regulamin: Niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów oraz zasady świadczenia i korzystania z usług, w tym Usług Elektronicznych, udostępnianych przez Usługodawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta Sklepu będącego Konsumentem, Przedsiębiorcą lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

Cena Ostatnia Najniższa: Najniższa Cena, w jakiej produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni. 

Cena Promocyjna: Cena Produktów w Sklepie po obniżeniu w związku z ogłoszeniem przez Usługodawcę Promocji. 

Ogólne warunki korzystania ze sklepu:

  1. Ten Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany każdemu Klientowi przed zawarciem umowy w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, z którego korzysta Klient.
  2. Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu przed zawarciem umowy. Jeżeli Klient nie akceptuje jego postanowień, nie powinien dokonywać zakupów w Sklepie. Zawarcie Umowy z Usługodawcą oznacza, że Klient zapoznał się z treścią Regulaminu i związany jest z jego postanowieniami. 
  3. Wszystkie ceny Produktów są cenami brutto w polskich złotych.
  4. Do poprawnego korzystania ze Sklepu konieczne jest spełnienie Wymagań Technicznych, posiadanie dostępu do urządzenia z Internetem, aktualny system operacyjny oraz aktualna przeglądarka internetowa, a także posiadanie konta e-mail. Klient powinien także posiadać wiedzę na temat zagrożeń korzystania z Internetu (w tym zakupów online) oraz zabezpieczyć swoje urządzenie w podstawowe środki bezpieczeństwa technicznego (np. programy antywirusowe). 
  5. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści bezprawnych oraz treści zabronionych przez przepisy prawa (np. naruszających dobra osobiste osób trzecich), a także do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. 
  6. Klient Sklepu zobowiązany jest w szczególności do:
  • podawania w udostępnionych w ramach Sklepu formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i niezbędnych koniecznych danych oraz niezwłocznego aktualizowania danych, w tym danych osobowych, podanych przez Klienta w związku z zawarciem Umów; 
  • korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sklep w sposób nie zakłócający funkcjonowanie Sklepu oraz w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także zgodnie z zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, także w sposób nie zakłócający funkcjonowanie pozostałych Klientów Sklepu; 
  • niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Sklepu jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich lub ich dobra osobiste;
  • nie umieszczania treści o charakterze bezprawnych takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie niezamówionej informacji handlowej (spam) lub umieszczanie jakichkolwiek treści naruszających przepisy prawa; 
  • nie modyfikowania w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Sklep w szczególności Cen lub opisów Treści lub Usług cyfrowych;
  • niepodejmowanie czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta; 
  • terminowej zapłaty Ceny i innych ustalonych przez Klienta kosztów w pełnej wysokości. 
  1. Konsultacje / treningi indywidualne/ zajęcia grupowe mogą być prezentowane w Sklepie w ramach przedsprzedaży lub w Promocji, której warunki zamieszczone są w Sklepie. Cena wskazywana przez Usługodawcę obok Ceny Promocyjnej jest najniższą ceną, w jakiej produkt był dostępny w sklepie w ciągu ostatnich 30 dni (Ostatnia Najniższa Cena).
  2. W przypadku udostępnienia Konsultacji/Treningu indywidualnego / zajęć grupowych  w ramach Promocji, Usługodawca oznacza, że dana Usługa jest w cenie promocyjnej.
  3. W przypadku umożliwienia Klientom zapoznania się z opiniami innych Klientów na stronie Sklepu Usługodawca podejmuje uzasadnione i proporcjonalne kroki, które pozwolą na zweryfikowanie czy opinie są rzetelne i zamieszczone przez osoby, które rzeczywiście korzystały z Konsultacji / treningu indywidualnego / zajęć grupowych. Informacje na temat sposobu weryfikacji opinii przez Usługodawcę znajdują się w stopce strony “Polityka opinii”. 
  4. Usługodawca podejmuje środki organizacyjne i techniczne mające na celu zabezpieczenie bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu oraz funkcjonalności dostępnych w ramach strony (formularz zamówienia itd.).

Usługi Elektroniczne na stronie Sklepu

  1. Usługodawca świadczy na rzecz Klientów za pośrednictwem Sklepu nieodpłatnie następujące Usługi Elektroniczne: 
  • Usługę zawierania Umów na zasadach określonych w Regulaminie;
  • Usługę składania Zamówień na zasadach określonych w Regulaminie; 
  • Usługę umożliwienie Klientom korzystania z usług Koszyka;
  1. Klient może złożyć Zamówienie poprzez usługę koszyk i złożenie zamówienia. 
  2. Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszej Usługi do Koszyka.
  3. Usługa Koszyk świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia.
  4. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać pisemnie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres wskazany na początku Regulaminu. 
  5. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 
  6. W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji rekomenduje się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz żądania Klienta wraz z przekazaniem danych kontaktowych składającego reklamację. 
  7. Podane wyżej wymogi mają formę jedynie rekomendacji Usługodawcy i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Zawarcie, wykonanie umowy i płatności

  1. Usługodawca umożliwia składanie Zamówień oraz zawarcie Umów dotyczących zakupu Konsultacji / treningów indywidualnych / zajęć grupowych poprzez stronę Sklepu.
  2. Główne cechy oraz specyfikacja Konsultacji / treningów indywidualnych  / zajęć grupowych są określone na stronie produktowej każdej usługi na stronie Sklepu. 
  3. Zawarcie Umowy pomiędzy Klientem a Usługodawcą może nastąpić po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia na zasadach określonych poniżej. 
  4. Umowa zawierana jest po złożeniu Zamówienia na stronie Sklepu za pomocą Formularza Zamówienia, w momencie potwierdzenia jej przez Usługodawcę, przy czym potwierdzenie następuje w formie przesłania wiadomości e-mail przez Usługodawcę na adres e-mail wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia. 
  5. Przedmiotem Umowy jest zobowiązanie Usługodawcy do przeprowadzenie Konsultacji / treningu indywidualnego / zajęć grupowych z Klientem za cenę wskazaną na stronie Sklepu płatną przez Klienta.
  6. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  7. Usługodawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia w następujący sposób: poprzez dodanie Konsultacji / treningu indywidualnego / zajęć grupowych do Koszyka po czym Klient przechodzi do Formularza zamówienia i potwierdza w Formularzu zamówienia aktualność i prawidłowość danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy. 
  8. Klient jest zobowiązany samodzielnie wypełnić Formularz zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy. 
  9. W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić realizację Umowy, ponieważ warunkiem złożenia Zamówienia jest: prawidłowe i kompletne wypełnienie Formularza zamówienia. W Formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, dokładny adres, adres poczty elektronicznej oraz danych dotyczących Umowy tj.: wybrana Konsultacja / trening indywidualny / zajęcia grupowe, sposób płatności za wybraną Usługę przez Klienta. 
  10. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również danych niezbędnych do wystawienia faktury, w tym NIP, należy to zrobić wpisując dane w odpowiednich rubrykach.
  11. Warunkiem złożenia Zamówienie obok wskazanych powyżej okoliczności jest także zaakceptowanie warunków Regulaminu i polityki prywatności Usługodawcy, a także zapłata Ceny za Konsultacje / treningi indywidualne / zajęcia grupowe przy wyborze sposobu płatności, który tego wymaga. 
  12. Naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia (Klient składa ofertę) na wybraną usługę.
  13. Klient ma możliwość weryfikacji usługi znajdującej się w Koszyku oraz dokonania zmian do czasu złożenia Zamówienia. 
  14. Po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) Klient będzie miał możliwość wyboru operatora płatności i zostanie w sposób automatyczny przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez wybranego operatora w przypadku wyboru płatności online. Informacje o dostępnych operatorach są na bieżąco podawane na stronie Sklepu.
  15. W odpowiedzi na Zamówienie Klient niezwłocznie otrzymuje wiadomość na podany w tym celu adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i rozpoczęcia jego weryfikacji.
  16. Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, Usługodawca wysyła do Klienta na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia oferty, złożonej w ramach przesłania Zamówienia oraz potwierdzeniem rozpoczęcia realizacji Zamówienia lub informację o odmowie przyjęcia wszystkich lub poszczególnych ofert, złożonych w ramach Zamówienia. 
  17. Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą przyjęcia Zamówienia przez Usługodawcę, które następuje w formie przesłania wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia.
  18. W przypadku odmowy przyjęcia oferty bądź ofert złożonych w ramach realizacji Zamówienia przez Klienta, Umowa w zakresie Konsultacji / treningu indywidualnego / zajęć grupowych  wskazanego przez Usługodawcę w wiadomości e-mail z odmową przyjęcia oferty nie zostaje zawarta. W takim wypadku Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od wysłania wiadomości, o której mowa powyżej zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w zakresie w jakim Umowa nie została zawarta.
  19. Na adres e-mail podany w formularzu przez Klienta Usługodawca wysyła podsumowanie Zamówienia zawierające najważniejsze informacje o Zamówieniu.
  20. Usługodawca organizuje Promocje na wybrane usługi  dostępne na stronie Sklepu. Promocje nie podlegają łączeniu, o ile postanowienia Promocji wyraźnie nie stanowią inaczej. Możliwość skorzystania z danej Promocji może zależeć od dostępności usługi na stronie Sklepu. 
  21. Usługodawca umożliwia następujące metody płatności: 
  1. płatność elektroniczna (realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Usługodawcę informacji o dokonaniu płatności przez Klienta). w formie przelewu tradycyjnego lub płatności dokonanej za pośrednictwem operatora płatności. 
  2. przelew tradycyjny,
  3. płatność dokonana za pośrednictwem operatora płatności.

Płatność za usługi dokonywana jest przy pomocy serwisu Pay Pro z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Pastelowej 8, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP  7792369887., wpisanej do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem IP24/2014 

Usługodawca nie przechowuje w swojej bazie numerów kart płatniczych Klientów. 

Płatność następuje na zasadach prezentowanych na stronie Sklepu. W razie wątpliwości Klient może skontaktować się z Usługodawcą kierując wiadomość na adres wskazany w Regulaminie. 

Konsultacja dietetyczna online

  1. W ramach Konsultacji Usługodawca oferuje współpracę indywidualna w postaci konsultacji online i przygotowanie indywidualnych zaleceń dietetycznych.
  2. Klient przed rozpoczęciem współpracy wypełnia wywiad medyczno-żywieniowy. Link do wywiadu Sprzedawca przesyła za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w Zamówieniu.
  3. Klient wypełnia wywiad zgodnie ze stanem swojej wiedzy, podając prawdziwe informacje w sposób wyczerpujący, dokładny i rzetelny, które wykorzystane są przez Sprzedawcę do ułożenia indywidualnych zaleceń dietetycznych.
  4. Klient wraz z wywiadem wskazanym w pkt. 3  przesyła do Sprzedawcy: dzienniczek żywieniowy za okres 3 dni oraz wyniki badań laboratoryjnych. Sprzedawca za pomocą poczty elektronicznej informuje wcześniej jakie badania warto wykonać przed konsultacją.
  5. Sprzedawca podczas pierwszej konsultacji  w terminie ustalonym wcześniej za pośrednictwem kalendarza dostępnego na stronie Usługodawcy, przeprowadza wywiad z Klientem, podczas którego może zadawać szczegółowe pytania o informacje wskazane w wywiadzie pisemnym, dzienniczku żywieniowym oraz z przesłanych wyników badań, dotyczące m.in. stanu zdrowia, upodobań kulinarnych, stylu życia, poziomu aktywności fizycznej i innych kwestii  niezbędnych do przygotowania  jadłospisu oraz sformułowania indywidualnych zaleceń żywieniowo-zdrowotnych.
  6. Klient ma możliwość złożenia dodatkowego zamówienia na jadłospis – dowolną ilość dni. Klient dokonuje zakupu jadłospisu poprzez sklep. Jadłospis klient dokupuje przy okazji korzystania z konsultacji. Realizacja usługi jadłospisu jest możliwa dopiero po odbyciu konsultacji. 
  7. W przypadku udzielenia przez Klienta niepełnej lub nieprawdziwej informacji dotyczącej stanu zdrowia, a także niepoinformowania o zmianie stanu zdrowia, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za następstwa stosowania przez Klienta ułożonej diety.
  8. Sprzedawca ma możliwość odmówić wykorzystania sugestii Klienta podczas współpracy co do układania jadłospisu w sytuacji, gdy:

a) zachowanie Klienta może wskazywać o tym, że jest on pod wpływem substancji odurzających, nie jest świadomy podejmowanych decyzji lub składanych oświadczeń woli, bądź jest obraźliwe i naruszające dobra osobiste Sprzedawcy,

b) Klient nalega, aby dieta była przygotowana wyłącznie wg przez niego wskazanych zasad, zaś z wywiadu, dzienniczka i/lub badań wynika, iż jego wskazania nie są adekwatne do jego sytuacji, zgodną z najlepszą wiedzą i doświadczeniem w zawodzie Sprzedawcy,

c)wykonanie usługi mogłoby narażać zdrowie lub życie Klienta.

9. Jadłospis jest przesyłany do Klienta za pośrednictwem e-mail podanego przy składaniu Zamówienia w terminie do 7 dni roboczych od daty pierwszego ustnego wywiadu.

10. Konsultacje trwają określony czas wskazany w opisie Produktu. 

11. Klient w przypadku wystąpienia sytuacji losowych, które uniemożliwiają mu udział z zaplanowanej Konsultacji informuje o tym fakcie Sprzedawcę.  Klient ma możliwość przełożenia wizyty za pomocą kalendarza.

12. Z uwagi na charakter usługi Sprzedawca może odstąpić od umowy, jeżeli wykonanie usługi przewyższa umiejętności lub kompetencje Sprzedawcy. W tej sytuacji Sprzedawca dokona zwrotu środków pieniężnych na rachunek bankowy Klienta, bezpośrednio po ustaleniu, że do Konsultacji nie powinno dojść.

13. Klient wyraża zgodę na terapię dietetyczną i zobowiązuje się stosować dietę wg wskazówek Sprzedawcy. Klient zobowiązuje się informować Sprzedawcę o wszelkich problemach zdrowotnych, które następują w trakcie stosowania diety Klient dokonując zakupu przyjmuje do wiadomości , że przebyte Konsultacje nie dają gwarancji odniesienia skutku oczekiwanego przez Klienta, , z racji tego, że ciało ludzkie jest złożone, a na efekt końcowy mają też wpływ inne czynniki środowiskowe, niezależne od diety. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za brak oczekiwanych efektów lub za negatywne skutki stosowania diety. 

14. Konsument wyrażając zgodę na wykonanie w pełni usługi przed upływem terminu odstąpienia od umowy, utraci w ten sposób prawo do odstąpienia od umowy.

Treningi indywidualne Nordic Walking

  1. W ramach Treningu indywidualnego Nordic Walking Usługodawca oferuje współpracę indywidualna w postaci spotkań w Lesie Kabackim, podczas których Usługodawca uczy techniki Nordic walking.
  2. Klient wybiera interesujący go pakiet dot. treningów indywidualnych. Składa zamówienie poprzez sklep, rezerwuje termin treningu, dokonuje płatności.
  3. Klient otrzymuje mail z potwierdzeniem umówionego spotkania oraz miejsca zbiórki.
  4. Klient stawia się na zbiórkę w umówionym miejscu i czasie.
  5. Sprzedawca podczas treningu  w terminie ustalonym wcześniej za pośrednictwem kalendarza dostępnego na stronie Usługodawcy, przeprowadza wywiad z Klientem, dotyczący stanu zdrowia a następnie udziela 1,5 godzinnej lekcji techniki Nordic Walking, która obejmuje rozgrzewkę, prawidłową postawę, elementy techniki marszu nordic walking.
  6. Konsument wyrażając zgodę na wykonanie w pełni usługi przed upływem terminu odstąpienia od umowy, utraci w ten sposób prawo do odstąpienia od umowy.

Zajęcia grupowe Nordic Walking

  1. Zajęcia grupowe nordic walking odbywają się według ustalonego przez Usługodawcę grafiku, który jest dostępny na stronie internetowej Usługodawcy w zakładce – Zajęcia grupowe.
  2. Klient wybiera interesujący go pakiet dot. zajęć grupowych. Składa zamówienie poprzez sklep, dokonuje płatności. 
  3. Następnie klient kontaktuje się z Usługodawcą telefonicznie lub mailowo w celu zarezerwowania miejsca w grupie w danym dniu na zajęcia.
  4. Usługodawca potwierdza Klientowi wybrany termin zajęć.
  5. Jeśli nie dojdzie do realizacji zajęć, z winy Usługodawcy, lub w wyniku czynników niezależnych (pogoda) w terminie wybranym przez Klienta, opłata za zajęcia przechodzi na kolejny termin wybrany przez Klienta. Ważność zakupionych pojedynczych zajęć to 2 miesiące od daty zakupu.
  6. W przypadku zakupu karnetu na 4 spotkania z góry, karnet ma ważność 6 miesięcy od daty zakupu.
  7. Konsument wyrażając zgodę na wykonanie w pełni usługi przed upływem terminu odstąpienia od umowy, utraci w ten sposób prawo do odstąpienia od umowy.

Prawa autorskie

  1. Klient zobowiązany jest do przestrzegania warunków niniejszej licencji w zakresie treści dostępnych w ramach Sklepu oraz w czasie przeprowadzenia Konsultacji i powstałych utworów w czasie Konsultacji
  2. Klient ma prawo korzystać z utworów powstałych w czasie Konsultacji wyłącznie na własny użytek o ile inaczej nie wskazano w opisie Produktu. 
  3. Dostępne w ramach Sklepu utwory powstałe w czasie Konsultacji nie mogą być przedmiotem rozporządzenia przez Klienta (w szczególności odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej).
  4. Licencja udzielona Klientowi nie obejmuje prawa do:
  • trwałego lub czasowego zwielokrotnienia treści dostępnych w ramach Sklepu, w tym Produktów, w całości lub w części, w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek,
  • wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości treści w tym Produktów, dostępnych na stronie Sklepu,

Uprawnienia w razie niezgodności z umową

  1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli Produkt jest niezgodny z umową. Szczegóły dotyczące niezgodności Usługi z umową regulują przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w odniesieniu do Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
  2. W przypadku stwierdzenia niezgodności Usługi z Umową Klient powinien skontaktować się z Usługodawcą (na adres e-mail podany na początku Regulaminu lub listownie), określając jednocześnie swoje roszczenie związane z niezgodnością Usługi z Umową. 
  3. Usługodawca rozpatrzy reklamację w rozsądnym terminie 14 dni.
  4. Jeżeli Klient będący Konsumentem, wykonując uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu z Umową wystosował odpowiednie żądania do Usługodawcy, a Usługodawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
  5. W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji w zgłoszeniu reklamacyjnym rekomenduje się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności z umową oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Rekomendacje podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  6. Jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą, odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu niezgodności towaru z umową jest wyłączona.
  7. Więcej informacji na temat praw kupujących można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl.. 
  8. Uprawnienia z tytułu niezgodności Usługi z umową dotyczą wyłącznie Klientów Sklepu będących Konsumentami. W zakresie niezgodności z Umową Przedsiębiorcom na prawach konsumenta przysługują prawa z art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855, art. 5564 w zw. z 558 § 1 zdanie drugie, art. 5565 i art. 5765 Ustawy kodeks cywilny.
  9. Przedsiębiorca na prawach konsumenta akceptuje niniejszy Regulamin, a następnie korzysta ze swoich uprawnień. Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien uzupełnić stosowny formularz niezgodności towaru z umową, a w szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w inny sposób Usługodawcy. 
  10. Przedsiębiorca na prawach konsumenta oświadcza w formularzu przesłanym do Usługodawcy, że zawarta Umowa jest bezpośrednio związana z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej. 

Odstąpienie od umowy

  1. Jeśli w toku zakupu Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu Usługi cyfrowej / stacjonarnej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, traci on prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Usługodawcą
  2. Jeżeli umowa dotyczy świadczenia Usług Elektronicznych, a Usługodawca wykonał w pełni Usługę Elektroniczna za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia traci prawo do odstąpienia, wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwać.
  3. W sytuacji, gdy nie występują okoliczności wskazane powyżej (punkt 1 i 2), Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
  4. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn, o ile zostały spełnione warunki przewidziane w ust. 1 lub w ust 2. Działania Sklepu opiera się na dostarczaniu Klientowi Usług cyfrowych / usług stacjonarnych. W związku z tym rozpoczęcie korzystania z Usługi cyfrowej / stacjonarnej przed upływem 14 dni od dnia dokonania zakupu powoduje utratę prawa odstąpienia od Umowy.
  5. Odstąpienie od umowy następuje poprzez poinformowanie Usługodawcy o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia. Takie oświadczenie może zostać wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Klient może skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego, dostępnego poniżej regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  6. W celu zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczające jest, aby Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem wskazanego terminu odstąpienia od umowy.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego płatności.
  8. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
  9. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności

Postanowienia dotyczące przedsiębiorcy:

  1. W stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta przysługuje Usługodawcy prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Usługodawcy.
  2. Usługodawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części w stosunku do Klienta nie będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi nie będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta stosownego oświadczenia.
  4. Odpowiedzialność Usługodawcy w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej Ceny, przy czym Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. 
  5. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy

Pozasądowe spory rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dla konsumentów:

  1. Usługodawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi Umowami na drodze postępowania polubownego, mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Usługodawcę będą rozstrzygane przez sądy powszechne, a prawem właściwym jest prawo polskie. 
  3. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

  http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

  http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;

  http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

4. Istnieje również możliwość skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), która dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

5. Postanowienia Regulaminu nie uniemożliwiają możliwości powoływania się przez Klientów na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw konsumentów.

Obowiązywanie i zmiany w regulaminie

  1. Usługodawca może wprowadzać zmiany w tym Regulaminie z ważnych przyczyn, w tym, jeżeli zmienią się warunki zawarcia Umowy, przy zmianie obowiązujących przepisów, przy wprowadzeniu nowych Treści lub Usług cyfrowych, a także przy zmianie rozwiązań informatycznych.
  2. W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami Usługodawca może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  3. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy. Zmiana Regulaminu jest skuteczna w terminie 10 dni od dnia opublikowania. 
  4. Regulamin podlega prawu polskiemu.
  5. Czynności związane z Regulaminem dokonywane przez Klientów niebędących Konsumentami powinny być dokonywane w formie dokumentowej. Wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą a Klientami niebędącymi konsumentami rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby lub miejsca zamieszkania Usługodawcy.
  6. Usługodawca może rozwiązać Umowę o Świadczenie Usług z Klientem za 30 – dniowym wypowiedzenia z ważnych przyczyn, rozumianych jako zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy Klientem a Usługodawcą lub zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi. 
  7. Usługodawca może wypowiedzieć Klientowi Umowę o Świadczenie Usług za 14 – dniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić mu dalszego prawa do korzystania ze Sklepu z ważnych powodów, w szczególności w przypadku rażącego naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, tj. w sytuacjach, gdy Klient naruszana Ogólne Warunki Korzystania ze Sklepu.

Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Usługodawcę jako administratora danych osobowych.
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia korzystania z określonych Usług Elektronicznych, zawarcia Umowy. 
  3. Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce Prywatność na stronie internetowej Sklepu

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin oraz załączniki do Regulaminu stanowią wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 § 1 Ustawy kodeks cywilny. 
  2. Klient dokonując zakupu, musi zaznaczyć aktywne okna iż akceptuje postanowienia regulaminu sklepu. 
  3. Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie na stronie internetowej Sklepu. 
  4. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej Umowy o Świadczenie Usług następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
  5. Dowód dokonania zakupu przez Klienta Sklepu zostanie przekazany za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  7. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy. 

Formularz odstąpienia od umowy

Możesz pobrać plik pdf – formularz odstąpienia od umowy. Pobierz go tutaj.

Odbierz jadłospis w prezencie

Zapisz się na mój newsletter

Bądź na bieżąco z moja ofertą, a dodatkowo odbierz e-book „Odchudzanie z Nordic Walking. Trzydniowy jadłospis 1700 kcal”

Koszyk
Scroll to Top